Wednesday, June 3, 2009

result oh result

Hari ni aku dapat result final exam lepas.... tak sangka cepat plak uum ni kuarkan result.. selalunya dua tiga minggu nak naik sem baru die kuarkan... ramai gak yang tak tau result kuar hari ni...aku dah tengah malam baru dapat tau...nasib baik kakma bg tau...kalau tak tah bile la aku boleh dapat information tu...
Result aku boleh la...pointer aku jatuh...tapi tak la teruk mana...pointer kesuluruhan still same cam sem lepas...tapi berita gembiranya aku takde yang kene repair...huhuhu!!!! tapi still tak puas hati sebab pointer keseluruhan tidak mencapai target aku...peh!! kene struggle lagi sem depan...lagi 3 sem...ape pun terjadi perjuangan mesti diteruskan...YEAH!!!
Sem depan ade paper 1ribu...so boleh la score kot...InsyaAllah..Allah takkan mengabaikan segala usaha yang dah kite buat...selagi usaha itu ada...kejayaan pasti mengiringi kita...

No comments:

Post a Comment