Monday, April 20, 2009

Final Exam!!!!! grrrrrr

jadual final exam aku!! 3 paper deret tu...

Saat yang mendebarkan muncul lagi di dalam hidup aku...wuaaaaa!!!!! final exam dah on the way...1 paper dah lepas, ekonomi gunaan...mmg macam taik soalan die...tp aku dah usaha sedaya yang mampu.. 5 papers to go... lps ni paper 'feveret' aku iaitu business law...lagi tension nak menghafal ni... x pe lps hbs exam boleh terus balik ke kg halaman yg telah lama tak ku jenguk...rindu siot...x tau r sem ni boleh score ke tak...harap2 boleh la kan nak back up paper2 sem lepas yang agak teruk...huhuhu...carry mark tuk semua paper yang aku amik ade yang ok ade yang ko....biasa la tu...ape yang penting final...k!!! fighting for it!!!

slip pekse yg kene bawak sekali time pekse...

Good Luck
to all my frenz..

semoga berjaya di dalam peperiksaan
berusahalah selagi mana ada
bertawakallah untuk hasil yang sempurna

chaiyok!! chaiyok!!


No comments:

Post a Comment