Wednesday, April 20, 2011

MY OLDIES FRIENDS!!!! (Part 1)


 
This entry is belong toooo....KAK MAH aka MAIZATUL AKMA....


Bangga tak aku wat 1 entry khas tuk kak ma ku tersayang....hahahhaha
sblm2 nie aku bnyk story tntg membr2 yg aku rapat semasa kat UUM... tp sorg minah nie jek yg tertinggal...sian die...tp x pe die pon x prnh wat entry khas tuk aku...aku jek yg rajin...


aku mle rapat ngan beliau mse mle2 msuk uum dlu...mse mggu orientasi...nak dijadikan cerite...nina 1 group orientasi ngan beliau...disebabkan aku ngan nina dah knal lme....jadi aku pun terkawan la skali dgn beliau...kteorg jd rapat sbb die x de kawan lain selain kteorg...jd kteorg kawan la ngan beliau...nnti beliau nangis mengadu kat HEA plak....susah kteorg kne buang kolej...hehehehe....(kteorg disini merujuk kpd saya & nina yek harap maklum)



Kak ma nie org kelantan, tp x sedar diri...die ckp ngan kteorg nak mcm org KL jek...tp bile dah jmpe geng die...satu patah haram patah perkataan pun aku x paham...smpi ade la 1 inciden nie...beliau bagi 1 gelaran kat aku disebabkan aku tersalah phm bahase klntn....panggilan itu adalah dirahsiakan disini...malula nak bgtau...kahkah...


Slps mggu orientasi, kteorg (start perenggan ni dah kebawah kteorg merujuk kpd=saya, nina & kakma) jadi semakin rapat...mkn same2, minum sme2, jln same2, tido jek lain2, (sbb bilik kteorg lain2) kalo same...confirm kteorg tido sme2... tapi pernah la kteorg tido sme2 bile salah sorg rumate kteorg x de...kteorg akan menginap 2 hari 1 malam ke bilik berkenaan...pakej bermalam tu disertakan dgn snack sblm tido iaitu tgk movie....





Bilik mike berdua nie (kakma & nina) dekat, saya jek yg jauh...kesian kan saye tersisih...bile ade mse2 terluang tu...adela kteorg hang out keluar dari hutan sintok yang terindah nie...kteorg pegi alor star ke, padang besar, paling jauh skali mall... ha...slalu la kiteorg pegi mall tu...nak cucuk duit...bermcm2 la kenangan pahit dan manis kteorg tempoh bersama....

Kalau dikatekan kawan tu mustahila tak de pasang surutnye kan... ade time2 tu kteorg gaduh2 tu perkara biase la tu... bila berdua..mesti ade sorg tersisih...bende tu tak boleh nak dielakkan... mesti akan terjadi pnye... yelah kan...kite dijadikan bukan semuanye sempurna...mesti ade wat silap gak.... kiterog rapat bertiga smpi sem 2 jek... msuk jek sem 3 msing2 buat haluan msing2 sbb dpt environment baru...cme aku ngan nina jek rapat lg... tp kteorg tak kisah pun... kteorg berpisah care baik (berpisah ke).. walaupun tak rapat mcm dulu...kite still tegur menegur lg...gurau2 lg... contact2 lagi... tp tak lah semesra dulu kan...mungkin jodoh kite tak berpanjangan....

Aku harap korang tak lpe kenangan kite....walaupun sekejap jek kite bersama...tapi perjalanan yang kita lalui pahit manis semua, korang jgnla lupekan yek.... aku tak pernah lpe tu semua...sentiasa terpahat dihati....acehceh (sedih tak? sedih tak? sedih tak?)



p/s : nntikan MY OLDIES FRIENDS!!!! (Part 2) ...kite tgk sape yg kena...

No comments:

Post a Comment