Thursday, November 19, 2009

Esok Balik!!!!Yeay!!

barang aku yang nak bawak balik (beg) dgn yang nak simpan kat pantry (kotak)

Akhirnya sampai juga msenya untuk aku pulang ke rmh..huhuhu..yeay2 esok balik.. paper management science esok ptg kol3..tp dah mcm x de paper lagi sebab malas gile nak bace..disbbkan nak score paper ni..terpaksala selak2 buku...(selak jek?)... aku takkan abaikan paper nie...

otak dah fokus nak balik dan apa bende yg best nak buat kat rmh nanti...walaupun 1 paper lagi menanti...seperti biasa aura2 nak balik kampung memang dah ada sejak start exam lagi...tapi bila lagi 1 hari nak balik aura tu semakin menjadi-jadi sampai aku terasa nak tulis kat dalam blog nie...

bilik aku dah mcm dobi dah..tak leh jemur kat luar sbb keadaan yang tak mengizinkan (jemur dlm bilik lagi cepat kering kot)

keadaan semasa nak cuti semester sama seperti sem2 lepas....kosongkan bilik..packing barang masuk kotak...letak kotak kat pantry...memang macam tulah tiap2 sem...aku awal2 lagi dah kemas..saing dgn roomate aku..walaupun roomate balik awal 5 hari dari aku..aku pun nak kemas gak...tapi aku tak angkat lagila kotak masuk bilik pantry...

keadaan pantry blok aku..penuh sudah..mne aku nak letak kotak aku lagi 2

semua dah masuk dalam kotak...tinggal barang yang nak guna jek yang masih tinggal.. nanti sblm exam kena angkat kotak...terpaksa angkat kotak sorang2 sbb roomate dah balik...member2 lain bilk dieorang jauh...malas nak susahkan dieorang...tak pela ringan jek kot...nanti senang...lepas exam terus boleh chaw naik bas.. tak yah susah2 nak kemas lagi kan... tak sabar nak chaw...ok..jmpe nanti kat rmh heh...fokus2 study!!

Locker aku yang dah pun kosong...tinggal bju nak g exam ngan nak pakai balik rumah...

1 comment:

  1. i 4low u...u 4low me taw...hehe
    lawa blk ko eh....hahahaha

    ReplyDelete