Thursday, August 6, 2009

My Frenz 4Ever

Tak tau nak update ape kat blog ni…ade member tu soh letak gambar member2 kiteorg dalam blog ni…so apelagi..upload jek la kan…kiteorg pun suke amik gmbr...ha! dikesempatan ni aku nak kenalkan member2 aku yang sentiasa bersama-sama didalam susah dan senang...let's check it out!!!

ni wani ngan izza...
dieorg mmg ske amik gmbr ngan aksi2 terlampau ni..huhu..ala chomey2..

yang ni plak...nina ngan nina....
sorang haznina sorang lagi huwaina..dieorg degil x nak tukar nama..nak gne gak name ni..so kteorg pnggil nina besar satu, lagi satu nina besar...dieorg ni mmg suke makan...

ni pulak gmbr beramai-ramai masa projek biro Wani...

p/s : Sume gambar kat atas tu diambil masa Perasmian Biro ape tah yang penting untuk international student la...wani ajak kteorg join projek ni last minute...x kesahla..yang penting happy...dan yang paling penting dapat makan free..ade lg sorg member yang selalu gak la ngan kiteorg..tp time ni die x join...lain kali la heh nabila aku selitkan gambar ko..jangan marah tau nanti besor2 aku letak heh...huhuhu...bnyk lagi gambar aku dah upoad tp apsal tah kuar 4 ni jek.tak pe la..lain time akan aku upload ikut kesesuaian masa dan ketidaksibukan aku..

2 comments:

  1. jemah.... gmbr aku, wani, nina, izza ada... gmbar ko ner???

    ReplyDelete
  2. gmbr aku dah bnyk dah letak kat dlm ni...
    x yah letak lg kot

    ReplyDelete